FAQ

Intrebari frecvente si raspunsurile lor

Din pacate, tot ce tine de flori (buchete, aranjamente, flori la ghiveci), fiind perisabile, nu se mai pot inapoia. Exceptie fac cazurile in care, au fost livrate de curier deja afectate. In acest caz, faceti o poza produsului afectat si trimitetine-o pe mail sau WhatsApp.

Daca ati plasat o comanda pentru produs perisabil si acesta a apucat sa fie livrat curierului, din pacate nu mai puteti anula comanda. Daca ati comandat produse neperisabile (vaze, vase pentru flori, decoratiuni din plante artificiale/uscate), acestea se pot anula refuzand comanda curierului. Taxa de transport, nu se ramburseaza.

Florile comercializate de Floraria Boemia nu sunt comestibile. 

Pentru produsele neperisabile, termenul de retur este de 14 zile. Contravaloarea produsului returnat va fi restituita folosind metoda de plata pe care ati folosit-o la plasarea comenzii. Taxele de curierat vor fi suportate de catre dumneavoastra.

Desigur! Va rugam frumos sa mentionati la plasarea comenzii si solicitarea unei facturi. Veti primi factura in format electronic pe adresa de e-mail folosita la plasarea comenzii.

Rezistenţa prelungită a florilor presupune schimbarea apei zilnic. Cu cât tija unei flori este mai scurtă, cu atât floarea rezistă mai mult. Vă recomandăm să aşezaţi florile departe de sursa de caldură sau de lumină. Tăiaţi periodic cozile plantelor la cca 2-3 cm de bază.

In acest caz, comanda se poate lasa la o ruda/vecin care va semna pentru dumneavoastra. In cazul in care nu exista aceasta posibilitate, produsele comandate se vor intoarce la noi, urmand sa stabilim o alta ora/zi de livrare. In acest caz, costul livrarii va fi suportat de catre destinatar.

Foarte putin probabil sa nu primiti produsul comandat. In cazul in care, se intampla, va rugam sa ne contactati imediat si vom rezolva urgent problema.

Colegii nostrii va vor ajuta cu placere, daca ne trimiteti o poza cu planta. Pentru a va putea  ajuta si mai bine, va recomandam sa veniti cu planta la noi, iar Inginerul nostru Horticol, o va examina si va va da un raspuns mai clar. Plantele se pot lasa si la noi pentru refacere. Costul final al intretinerii plantei va va fi mentionat in aceeasi zi.

Desigur. Puteti completa formularul de la sectiunea „contact” in care specificati ce anume va doriti, iar echipa noastra va va contacta cu siguranta si va va raspunde in mod clar intrebarilor. Valabil doar pentru plante de interior si aranjamente naturale/stabilizate. Pentru amenajari in gradina, va rugam sa intati pe pagina de Peisagistica a site-ului nostru.

Absolut! Ne puteti contacta prin metodele de contact, puse la dispozitie, iar colegii nostrii va vor ajuta cu mare drag!

Desigur! Va rugam frumos sa ne contactati si va vom ajuta cu mare drag! Abonamentele noastre sunt destul de avantajoase, deoarece contin foarte multe reduceri.

In acest caz, va rugam sa sunati atat banca dumneavoastra cat si la noi, pentru a putea descoperi unde anume a fost eroarea.